Gggggrrrmm

Gggggrrrmm

Tien uur smörns.
“Het door u gekozen nummer is tijdelijk niet in  gebru    ik, probeert u het later nog een keer." 
Uur loater...
"AI onze medewerkers zijn momenteel in gesprek."
Joa, met nkander, drok dounde met heur aigen debieltjes
 

(Free Westerhoff)

 

“Heeft u even geduld alstublieft, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen, er zijn momenteel nog vijf wachtenden voor u."
Sums mout je ook nog luustern noar n aldernoarst maal deuntje meziek en...as k noa n ketaaier aan beurt bin, tuut tuut. tuut … kovviepauze zeker . Gggggrrrmm, t is mor goud  ...  da’k aan dis kaant lien zit. Nog n moal bellen... Gòh ketakt. Joa vanzulf, elk tillefoongesprek is kassa.
“ Dit telefoongesprek kost boven het gebruikelijke     beltarief vijftig eurocent per minuut en wordt voor studiedoeleinden opgenomen. Onze openingstijden     zijn maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 18.00 uur, zaterdags van 08.00 tot 12.00 uur en voor uitsluitend spoedeisende zaken     buiten deze tijden, toets hekje. 

U krijgt nu een keuzemenu."
Joa, kassaaaa, t kin nait laank genog duren toch viefeg euroslnt de menuut.
"toets één als u een storing wilt melden, toets twee als u een vraag heeft over uitgevoerde  werkzaamheden, toets drie als u contact wilt hebben met onze debiteurenadministratie, toets vier voor  alle overige vragen en toets nul als u terug wilt keren naar     naar het begin van het menu.”
Tjoa wat mos ik ook alweer drukken...ik druk op ain.
 “Even geduld alstublieft, U wordt zo spoedig mogelijk geholpen...er zijn nog twee wachtenden voor u...er is nog één wachtende voor u.. er is nog een wach...u   bent de eerstvolgende...u bent de eerstvolgende...
Vraauw op achtergrond,
"Free,ik wacht niet Ianger met koffie hoor."
“U bent de eerstvol ... goedemorgen u spreekt met Jamil, waarmee kan ik u van dienst zijn?”
“Eh ja...eh,ik heb...”
“Meneer mag ik uw postcode en huisnummer?”
“Oh ja,7931JK met huisnummer drie.”
 “...Ach ja,ik zie het al.Meneer Westerhoff,mag ik even ter controle uw geboortedatum?”
“lk.. .ja, 2609 eh..1946.”
Dank u wei Meneer Westerhoff,waarmee kan ik u can dienst zijn?”
“Eh... ja meneer,kijk dat zit zo, af en toe valt zomaar ineens onder een telefoongesprek de verbinding weg...”
“Ach meneer Westerhoff  wat vervelend nou,gebeurt dat vaak of...bla  bla bla...bla bla bla...,heeft u even geduld alstublieft dan raadpleeg ik direct even de     afdeling connection,een momentje graag...”
“Free...de koffie wordt koud!”
Tiedens t wachten krieg k een bandje te heuren.  tuut tuut tuut...”
Gggggrrrmm
 

Later bericht Overzicht Eerder bericht